Τι σημαίνει το «Προσωπικό Ιστολόγιο» στα Instagram προφίλ;

Θα έχετε παρατηρήσει πως κάτω από το ονοματεπώνυμο ενός Instagram προφίλ μπορεί να εμφανίζεται η ένδειξη «Προσωπικό Ιστολόγιο».

Γιατί λοιπόν κάποια προφίλ εμφανίζουν τη συγκεκριμένη ένδειξη ενώ κάποια άλλα όχι;

Η απάντηση είναι απλή και σχετίζεται με μια ρύθμιση των συγκεκριμένων λογαριασμών.

Πιο συγκεκριμένα, τα προφίλ που εμφανίζουν την ένδειξη «Προσωπικό Ιστολόγιο» έχουν μετατρέψει τον λογαριασμό τους από προσωπικό σε επαγγελματικό.

Η αλλαγή αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί από τις Ρυθμίσεις του Instagram, ακολουθώντας τις επιλογές «Λογαριασμός» και στη συνέχεια «Μετατροπή σε επαγγελματικό λογαριασμό».

Εκεί, το Instagram δίνει στον χρήστη την επιλογή ανάμεσα σε «Δημιουργός» και «Εταιρικός». Η πρώτη αφορά πρόσωπα, ενώ η δεύτερη αφορά επιχειρήσεις.

Συνηθίζεται από τους χρήστες -λανθασμένα κατά τη γνώμη μου- να επιλέγουν «Εταιρικό» λογαριασμό και στη συνέχεια ως κατηγορία το «Προσωπικό Ιστολόγιο» που είναι η πρώτη κατηγορία στη σειρά.

Δηλώνουν με αυτόν τον τρόπο ότι το προσωπικό τους προφίλ αφορά ένα blog, όπως ονομάζεται αλλιώς το προσωπικό ιστολόγιο, απλά και μόνο για να κερδίσουν τα οφέλη του επαγγελματικού λογαριασμού.

Ανάμεσα στα διάφορα οφέλη, αυτό που φαίνεται να κεντρίζει το ενδιαφέρον των χρηστών είναι τα στατιστικά στοιχεία που τους δίνονται.

Όπως αναφέρει το Κέντρο Βοήθειας της δημοφιλούς εφαρμογής:

«Τα Στατιστικά σάς βοηθούν να μαθαίνετε περισσότερα για τους ακόλουθούς σας και τα άτομα που αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας στο Instagram. Για παράδειγμα, μπορείτε να βρείτε στατιστικά στοιχεία για το φύλο, την ηλικία και την τοποθεσία. Μπορείτε επίσης να δείτε ποιες δημοσιεύσεις και ιστορίες βλέπει το κοινό σας και με ποιες αλληλεπιδρά περισσότερο. Τα στατιστικά στοιχεία και οι μετρήσεις για το λογαριασμό σας περιλαμβάνουν και την πληρωμένη δραστηριότητα. Η απήχηση, οι λογαριασμοί που προσεγγίσατε, οι εμφανίσεις και οι εμφανίσεις ανά ημέρα αφορούν και την πληρωμένη και την οργανική δραστηριότητα.»

Φυσικά, στη θέση της ένδειξης «Προσωπικό Ιστολόγιο» μπορείτε να βρείτε και άλλες εταιρικές ενδείξεις όπως «Προϊόν/Υπηρεσία», «Τέχνη», «Μουσικός/Συγκρότημα», «Αγορές και λιανική πώληση», «Υγεία/Ομορφιά», «Οπωροπαντοπωλείο». Όλες αφορούν επιχειρήσεις.

Αν αναφερθούμε σε πρόσωπα, υπάρχουν ενδείξεις όπως «Αθλητής/Αθλήτρια», «Δημόσιο πρόσωπο», «Μοντέλο», «Σεφ», «Φωτογράφος», «DJ», «Gamer», κλπ.

Πλέον, λοιπόν, ξέρετε ότι τα Instagram προφίλ με την ένδειξη «Προσωπικό Ιστολόγιο» δεν είναι και τόσο ξεχωριστά όσο νομίζατε.

Βρήκες χρήσιμο το κείμενο; Κοινοποίησε το στα Social Media:
Θοδωρής Κόνσουλας

Θοδωρής Κόνσουλας

Από μικρός ψαχούλευα οτιδήποτε τεχνολογικό, γι'αυτό δε μου φαινόταν περίεργο το παρατσούκλι «το παιδί που ξέρει από υπολογιστές». Όταν έφτιαξα πρώτη φορά blog γύρω στο 2011, τότε κατάλαβα ότι μου άρεσε να βοηθώ άλλους ανθρώπους μέσα από κείμενά μου να μάθουν και να αξιοποιήσουν την τεχνολογία προς όφελος τους. Στις σπουδές μου συγκαταλέγονται το Marketing και η Ζαχαροπλαστική, με το Fomo.gr να αποτελεί ένα side-project στον ελεύθερο χρόνο μου. Αυτά τα λίγα για μένα, καλή ανάγνωση και τα λέμε στα σχόλια κάτω από τους οδηγούς τεχνολογίας.

Άρθρα: 127
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
Προβολή όλων των σχολίων