Πώς δημιουργώ περιεχόμενα με επικεφαλίδες στο Word;

Πώς δημιουργώ περιεχόμενα με επικεφαλίδες στο Word;

Ένα έγγραφο Word με περιεχόμενα είναι σαφέστατα πιο εύκολο να διαβαστεί, όταν ο αναγνώστης μπορεί να κάνει κλικ και να μεταφερθεί στην ενότητα που τον ενδιαφέρει άμεσα και εύκολα.

Ο πίνακας περιεχομένων είναι μια λειτουργία η οποία ζητείται σχεδόν στα περισσότερα πολυσέλιδα Word αρχεία, από πτυχιακές μέχρι βιβλία.

Η δημιουργία περιεχομένων είναι μια διαδικασία σύντομη, αρκεί ο δημιουργός να γνωρίζει τα βήματα και τη λειτουργία των επικεφαλίδων, μιας και είναι αναγκαίες στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Πώς χρησιμοποιώ τις επικεφαλίδες στο Word;

Ο πίνακας περιεχομένων εμφανίζει τους τίτλους των επικεφαλίδων που υπάρχουν μέσα σε ένα έγγραφο και τη σελίδα στην οποία βρίσκονται.

Επομένως, προτού εμφανίσουμε τα περιεχόμενα πρέπει πρώτα να ορίσουμε σωστά όλες τις επικεφαλίδες μέσα στο έγγραφο.

Έστω λοιπόν ότι έχετε τελειώσει το έγγραφο σας και σε αυτό έχετε εισάγει τίτλους και υπότιτλους για τις ενότητες σας, φτιάχνοντας το μέγεθος τους, το χρώμα τους, τη γραμματοσειρά τους, κλπ.

Πώς χρησιμοποιώ τις επικεφαλίδες στο Word;

1. Μαρκάρετε έναν τίτλο ενότητας από το έγγραφο σας.

2. Στην επιλογή «Κεντρική» από το οριζόντιο μενού, βρείτε στο υπομενού την επιλογή «Επικεφαλίδα 1» και κάντε δεξί κλικ σε αυτήν. Προσοχή γιατί υπάρχουν δύο ενδείξεις για «Επικεφαλίδα». Στο σημείο αυτό μας αφορά η πρώτη, η αριστερή δηλαδή.

3. Στο νέο μενού επιλογών, πατήστε «Ενημέρωση του στυλ «Επικεφαλίδα 1» για συμφωνία με την επιλογή».

Με την παραπάνω διαδικασία ορίσαμε την επικεφαλίδα 1 στο στυλ που θέλουμε να έχουν όλοι οι τίτλοι ενοτήτων μας.

Τώρα, μπορείτε να μαρκάρετε έναν έναν τους τίτλους όλου του εγγράφου και να κάνετε αριστερό κλικ στην επιλογή «Επικεφαλίδα 1» για να τους προσδώσετε την ιδιότητα αυτή.

Αν έχετε υπότιτλους στο έγγραφο σας και θέλετε να προστεθούν και αυτοί στα Περιεχόμενα, τότε πρέπει να ακολουθήσετε ξανά την παραπάνω διαδικασία για τους υπότιτλους.

Το μόνο που αλλάζει είναι πως αυτή τη φορά θα μαρκάρετε έναν υπότιτλο και θα επιλέγετε την «Επικεφαλίδα 2» όπου αναφέρεται η «Επικεφαλίδα 1». Η διαδικασία είναι όμοια.

Αν χρειάζεστε και «Επικεφαλίδα 3» επειδή έχετε περισσότερους τίτλους κάτω από τους υπότιτλους, τότε θα παρατηρήσετε πως αν έχετε ορίσει «Επικεφαλίδες 2» θα έχουν εμφανιστεί δίπλα τους και οι «Επικεφαλίδες 3» στο υπομενού της «Κεντρικής».

Πώς δημιουργώ Περιεχόμενα στο Word;

Έχοντας ορίσει σωστά όλες τις Επικεφαλίδες στο έγγραφο, σειρά έχουν τα περιεχόμενα.

Αρχικά, καλό είναι πρώτα να δημιουργήσετε μια κενή σελίδα («Εισαγωγή» και έπειτα «Κενή σελίδα») στο σημείο που θέλετε να προστεθούν τα περιεχόμενα και να κάνετε αριστερό κλικ στην αρχή της για να μεταφέρετε τον κέρσορα του ποντικιού εκεί.

Πώς δημιουργώ Περιεχόμενα στο Word;

1. Κάντε κλικ από το οριζόντιο μενού στην επιλογή «Αναφορές».

2. Από το υπομενού επιλέξτε «Πίνακας περιεχομένων».

3. Στο νέο μενού, επιλέξτε μεταξύ των επιλογών «Αυτόματος πίνακας 1» και «Αυτόματος πίνακας 2».

Αν όλα πήγαν καλά, τότε θα έχουν εμφανιστεί τα Περιεχόμενα και θα περιέχουν όλες τις επικεφαλίδες που ορίσατε προηγουμένως και τη σελίδα στην οποία βρίσκεται κάθε μία.

Στο σημείο αυτό πρέπει να γνωρίζετε πως οποιεσδήποτε αλλαγές κάνετε στις Επικεφαλίδες σας, όπως για παράδειγμα να αλλάξετε την ονομασία τους ή τη σελίδα στην οποία βρίσκονται, δεν ανανεώνονται αυτόματα στα Περιεχόμενα.

Επομένως, προτού παραδώσετε ή εκτυπώσετε το αρχείο σας, πάντοτε η τελευταία δουλειά που έχετε να κάνετε για να είστε σίγουροι πως τα Περιεχόμενα είναι σωστά, είναι η «Ενημέρωση πίνακα».

Πώς δημιουργώ Περιεχόμενα στο Word;

1. Κάντε κλικ από το οριζόντιο μενού στην επιλογή «Αναφορές».

2. Από το υπομενού επιλέξτε «Ενημέρωση πίνακα».

3. Στο πλαίσιο που θα εμφανιστεί, επιλέξτε «Ενημέρωση όλου του πίνακα».

4. Τέλος, πατήστε «ΟΚ».

Περισσότεροι Word οδηγοί

Σχόλια & Απορίες

Στη φόρμα σχολίων παρακάτω μπορείτε να αφήσετε το σχόλιό σας για τον παραπάνω οδηγό τεχνολογίας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *